مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 18:462015-08-30فناوري

تا پایان سال 500 روستا در زنجان به شبکه اینترنت متصل می شوند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تا پایان سال 500 روستا در زنجان به شبکه اینترنت متصل می شوند.

- " از زنجان، مرتضی شهامی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس عملکرد دولت مردان و آگاهی مردم از این خدمات است.

وی با اشاره به عملکرد وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: طبق آمار گرفته شده در حال حاضر 25 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور دارای اینترنت می شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان نیز تا پایان سال 500 روستا متصل به شبکه اینترنت خواهند شد، افزود: تا کنون 877 روستا به شبکه تلفن ثابت در سطح کشور متصل شده است که این اتصال از طریق واگذاری موبایل روستایی امکان پذیر شده است.

وی با بیان اینکه انجام مناقصه در حوزه خدمات روستایی و واگذاری آن به شرکت های وب اقدام ارزشمندی است که توسط وزارت ارتباطات و فناوری انجام شده است، تصریح کرد: در استان زنجان کل روستاهای بالای 20 خانوار دارای تلفن ثابت شامل 22 روستا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به پیشرفت و توسعه تکنولوژی در بخش های مختلف ارائه خدمات ارتباط اضافه کرد: با ایجاد دفاتر پیشخوان دولت نیز  که شامل شعبات پست بانک است روستاییان می توانند از خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان سال 500 روستا در زنجان به شبکه اینترنت متصل می شوند

تا پایان سال 500 روستا در زنجان به شبکه اینترنت متصل می شوند