مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 17:112015-08-30سياسي

فرماندار اردبیل: دولت تدبیر و امید وعده نابه جا به مردم نداده است


دولت تدبیر و امید وعده نابه جا به مردم نداده است - " از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه های شهر هیر در گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در ابعاد داخلی و خارجی دولت یازدهم به توفیقات بسیار ارزشمندی دست پیدا کرده که از همه آنها مهم تر بحث ایجاد آرامش و برقراری ثبات در حوزه های مختلف بوده که زمینه حرکتی تحول آفرین را در بخش های مختلف فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: دولت درصدد ارائه گزارش های غیرواقعی و کذب نبوده بلکه سعی کرده واقعیت ها را به مردم اعلام کند و با وجود اینکه این دولت وارث بسیاری از مشکلات و نارسایی های برجا مانده از گذشته بوده، اما سعی کرده منطقی و واقع بینانه حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهد.

فرماندار اردبیل اصلی ترین رویکرد دولت تدبیر و امید را توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم توصیف کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر هیئت دولت با معظم له اعلام کردند که برنامه های حمایتی اقتصادی دولت باید تداوم پیدا کرده و زمینه حل مشکلات و نارسایی ها در ادامه فعالیت دولت یازدهم فراهم آید.

زنجانی دیپلماسی موفق دولت در عرصه بین المللی و گشوده شدن در کشور را به سمت تعامل عزت خواهانه، مردم مدارانه با کشورهای دیگر و سرازیر شدن سرمایه گذاران واقعی خارجی را به کشورمان از جمله این دستاوردها اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اردبیل: دولت تدبیر و امید وعده نابه جا به مردم نداده است

فرماندار اردبیل: دولت تدبیر و امید وعده نابه جا به مردم نداده است