مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 17:012015-08-30سياسي

همزمان با هفته دولت برگزار شد یادواره 35 شهید کارمند شهرستان اردستان


ظهر امروز در هفتمین روز از هفته دولت، یادواره 35 شهید کارمند شهرستان اردستان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه، - " از اردستان، ابوالفضل مختارزاده ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای کارمند شهرستان اردستان در سالن اداره ارشاد این شهر، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت و گفت: شهرستان اردستان شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب و نظام کرده که 35 نفر از این عزیزان شهدای کارمند هستند.

وی با اشاره به نقش بسیج در نظام جمهوری اسلامی گفت:در آن برهه زمانی کارمندان بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیل و ارزشمندی داشتند و عده ای از آنان نیز به درجه شهادت نائل آمدند.

فرمانده حوزه بسیج اداری،کارگری و اصناف شهید آوینی اردستان با اشاره به اینکه در اسلام، شهید بالاترین درجه و مقام را به خود اختصاص داده و از نظر اسلام شهید قداست دارد، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث تأمین نیاز معنوی نسل جوان جامعه می شود و برگزاری یادواره شهدا نیز باعث زنده نگه داشتن یاد آن دلیرمردان و بیان خاطرات جنگ می تواند نسل جدید را با رشادت های رزمندگان در زمان جنگ آشنا کند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر بیش از 400 بسیجی از اقشار کارمندی،کارگری و اصناف شهرستان دراین حوزه عضویت دارند، یادآور شد: در سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با هفته دولت برگزار شد یادواره 35 شهید کارمند شهرستان اردستان

همزمان با هفته دولت برگزار شد یادواره 35 شهید کارمند شهرستان اردستان