مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 16:562015-08-30اقتصادي

پروژه های عمرانی شوشتر به ارزش 140 میلیارد ریال به بهره برداری رسید


پروژه های عمرانی شهرستان شوشتر امسال 140 میلیارد ریال و در شهرستان گتوند نیز 65 میلیارد ریال بوده که در هفته دولت به بهره برداری رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید محمد سادات ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و آن چیزی که سبب ماندگاری آنها در تاریخ ثبت شود ساده زیستی، هم راهی و همدلی با مردم بوده است.

وی افزود: این ساده زیستی و هم راهی شهیدان باهنر و رجایی می تواند الگوی بسیار مناسبی برای همه دولت مردان باشد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند بیان کرد: این روزها در هفته دولت همه دولت مردان از تمام پروژها بازدید می کنند و خدمت به مردم در اولویت قرار گرفته است.

وی گفت: دولت مردان اعم از استانی و شهرستانی خاضعانه با مردم در ارتباط هستند ضمن افتتاح پروژه ها مردم مشکلات و نارضایتی های خود را مطرح می کنند و معاون عمرانی استانداری خوزستان و مدیران کل در بین مردم وعده دادند با تمام توان مشکلات مردم در دستور کار قرار گرفته شود.

سادات ابراهیمی تصریح کرد: پروژه های عمرانی شهرستان شوشتر امسال 140 میلیارد ریال و در شهرستان گتوند نیز 65 میلیارد ریال بوده که در هفته دولت به بهره برداری رسیدند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند عنوان کرد: امیدوار هستیم خروجی همه تلاش های مسئولان رضایت مندی مردم و جلب اعتماد مردم به دولت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی شوشتر به ارزش 140 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

پروژه های عمرانی شوشتر به ارزش 140 میلیارد ریال به بهره برداری رسید