مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 16:312015-08-30فرهنگي

ظرفیت جشنواره های روز قزوین برای توسعه صنعت گردشگری استان استفاده شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: توسعه گردشگری قزوین در گرو معرفی ظرفیت های این استان بوده که این مهم به کمک جشنواره روزه قزوین در حال تحقق یافتن است.

- " از قزوین، سعید وزیری نژاد در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری قزوین اظهار داشت: به مناسبت چهارمین جشنواره روز قزوین که با شعار " قزوین تمدنی به قدمت زندگی" از 5 شهریور ماه آغاز شده و 10 روز به طول می انجامید تاریخچه استان قزوین، ابنیه، آداب و رسوم، صنایع دستی و هنر خوشنویسی استان در معرض دید همگان قرار گرفته و برای عموم مردم در سطح شهر به نمایش گذاشته می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: قزوین از جمله استان های تاریخی ایران بوده و آثار باستانی زیادی را در خود جای داده است به طوری که 11 درصد از آثار تاریخی ملی ثبت شده کشور در استان قزوین قرار دارد که از این نظر استان قزوین در رتبه نخست در ایران قرار دارد.

وزیری نژاد با اشاره به اینکه خطه قزوین مهد پرورش بزرگان علم و ادب و خوشنویسی است عنوان کرد: خوشنویسی قزوین تاکنون مهد پرورش بزرگان علم و ادب و خوشنویسی بسیاری از جمله علی اکبر دهخدا، عارف قزوینی، میرعماد قزوینی، عبیدزاکانی حمدالله مستوفی و بسیاری دیگر از بزرگان بوده که با خلق آثار و اقدامات ارزشمند خود گام مؤثری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت جشنواره های روز قزوین برای توسعه صنعت گردشگری استان استفاده شود

ظرفیت جشنواره های روز قزوین برای توسعه صنعت گردشگری استان استفاده شود