مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 15:162015-08-30سياسي

حاجی صادقی: امروز دشمنان اذعان دارند «انقلاب اسلامی» سبب مرگ تدریجی آن ها شده است


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: به دلیل حاکمیت ولایت فقیه در کشور امروزه دشمنان شکست خورده و خود اعتراف می کنند که «انقلاب اسلامی» سبب مرگ تدریجی آن ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای فصل تابستان شهرستان اردبیل و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ملت ایران متصل به ولایت فقیه و امام راحل است و به واسطه ولایت مداری هرگز در برابر توطئه های دشمنان که گلوگاه اتصال امت به ولایت را هدف قرار داده اند و از این طریق به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، شکست نمی خورد.

وی تمامی پیروزی های نظام جمهوری اسلامی ایران را با گذشت بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و دفع تمامی توطئه ها و فتنه های دشمنان را در گرو اتصال امت به ولایت دانست و افزود: ولایتمداری و برپایی نظام ولایی بالاترین معیار و مدل حکومت دینی به شمار می رود که همواره تمامی ائمه درصدد برپایی چنین نظامی بوده اند.

حاجی صادقی تصریح کرد: به دلیل حاکمیت ولایت فقیه در کشور امروزه دشمنان شکست خورده و خود اعتراف می کنند که انقلاب اسلامی سبب مرگ تدریجی آن ها شده است به همین دلیل تلاش می کنند تا به هر روش و ترفندی خدشه و خللی در مسیر انقلاب به وجود آورند که در این مسیر، همراهی با ولایت راه نجات کشور و غلبه بر تمامی این توطئه ها و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی صادقی: امروز دشمنان اذعان دارند «انقلاب اسلامی» سبب مرگ تدریجی آن ها شده است

حاجی صادقی: امروز دشمنان اذعان دارند «انقلاب اسلامی» سبب مرگ تدریجی آن ها شده است