مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 14:562015-08-30اقتصادي

1200 زن خانه دار زنجانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تنها یک هزار و 200 زن خانه دار زنجانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: با گسترش اطلاع رسانی در این زمینه بیمه زنان خانه دار افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مسعود علیاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت گسترش بیمه زنان خانه دار در استان زنجان اظهار داشت: متاسفانه اطلاع رسانی درستی از شرایط بیمه ای زنان خانه دار انجام نشده است که سازمان تامین اجتماعی بدنبال افزایش تعداد بیمه شدگان در این زمینه است.

وی با بیان اینکه شرایط ویژه ای برای پرداخت بیمه زنان خانه دار وجود دارد، تصریح کرد: حق بیمه زنان خانه دار به سه صورت 18، 14، و12 درصد قابل پرداخت بوده که می توان با حذف هزینه درمان میزان پرداختی بیمه را تا حدودی کاهش داد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به 176 هزار نفر بیمه شده اصلی در استان زنجان ابراز کرد: 176 هزار نفر بیمه شده اصلی در استان زنجان به ثبت رسیده است که با افراد تحت تکلف آنها 530 هزار نفر که 53 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی استان به دنبال آن است که این میزان را افزایش داده و 70 درصد جمعیت استان را تحت پوشش خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 زن خانه دار زنجانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

1200 زن خانه دار زنجانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند