مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 14:552015-08-30فرهنگي

تمرکز فعالیت های وزارت ارشاد بر تولید آثار مثبت فرهنگی در جامعه


تمام تلاش مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تولید آثار مثبت فرهنگی با هدف ترویج ارزش های ایران اسلامی و جلوگیری از تولید و رخنه محصولات فرهنگی مضر در جامعه متمرکز است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما علی جنتی امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود : در عصر کنونی شاهد انفجار اطلاعاتی و ارتباطی در دنیا هستیم و در حال حاضر به خدمت گرفتن فناوری ارتباطی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایران اسلامی بر هر گونه ایجاد مانع و محروم سازی مردم از دسترسی به امکانات ارتباطی مقدم است .

وی با اشاره به نقش دستگاه ها و صاحب نظران فرهنگی کشور در مدیریت نسل جدید افزود: وظیفه دستگاه های فرهنگی و متولیان فرهنگی کشور در مقابل موج تهاجم ارتباطی و فرهنگی بسیار سنگین است .

جنتی تاکید کرد: عالمان و صاحبنظران فرهنگی کشور باید با هدایت مثبت مباحث ارتباطی ، ضامن حفظ مبانی اسلامی وحافظ نسل جدید باشند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در تبیین وظایف مسئولان فرهنگی کشور اظهار داشت : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش است ضمن جلوگیری از هر گونه تولید و ترویج محصولات فرهنگی مضر اعم از کتاب، فیلم و برپایی کنسرت های موسیقی غیر مجاز ، ایده های خوب و سازنده ای برای تولید آثار مثبت فرهنگی که مروج ارزش های ایرانی ، اسلامی و حافظ میراث فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز فعالیت های وزارت ارشاد بر تولید آثار مثبت فرهنگی در جامعه

تمرکز فعالیت های وزارت ارشاد بر تولید آثار مثبت فرهنگی در جامعه