مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 14:212015-08-30فرهنگي

چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه در خوزستان برگزار می شود


مدیر نمایشی حوزه هنری خوزستان گفت: چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه با حضور ده استان در خوزستان برگزار می شود.

- "، اظهار داشت: چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه با حضور 10 گروه نمایشی از استان های مرکزی، چهارمحال بختیاری، اصفهان، خوزستان، بوشهر و کهگلویه و بویر احمد برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره از تاریخ15 شهریور ماه آغاز و در 17 شهریور ماه خاتمه می یابد که مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه در تالار آفتاب با حضور داروان به نامی از جمله محمد حسین ناصربخت، سید جواد روشن و محمودرضا رحیمی در ساعت 19 برگزار می شود.

مدیر امور نمایشی در حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه نمایش ها در پلاتو استاد لاریان، تالار آفتاب و تالار آینه به روی صحنه می رود، بیان کرد: شعار جشنواره معنویت اندیشه و هنر است که در همین راستا نمایش های فاخر و نیز نمایش های آمیخته به شعار جشنواره راه پیدا کرده اند.

وی گفت: این جشنواره در زنجان برگزار شد و نیز در بیرجند در حال برگزاری است که با برگزار شدن جشنواره در خوزستان آثار برگزیده به بیست و سومین جشنواره تئاتر سوره ماه از 23 تا 30 مهر ماه در تهران راه می یابند.

غدیرزاده با اشاره به اینکه جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه با همکاری حوزه هنری خوزستان و مرکز محافل و نیز جشنواره های حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه در خوزستان برگزار می شود

چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه در خوزستان برگزار می شود