مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 14:062015-08-30دانش

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک موفق به کسب رتبه کشوری شدند


دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک در بیستمین دوره مسابقات بخش شفاهی و کتبی قرآن و عترت رتبه کشوری را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در این دوره از مسابقات که با حضور 216 نفر از دانشجویان و 160 نفر از اعضای هیئت علمی و در 2 بخش مردان و زنان از تمامی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در واحد بروجرد برگزار و شرکت کنندگان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات 18 نفر از استادان و دانشجویان که از دانشگاه آزاداسلامی اراک به این مسابقات شرکت کرده بودند، توانستند به مرحله کشوری راه پیدا کنند و رتبه های برتر کشوری را کسب کردند.

در بخش اساتید و حفظ 5 جزء قرآن کریم حمیدرضایی و ریحان کوشش کار رتبه نخست کشوری را کسب کردند و توانستند در این بخش با موفقیت گام بردارند.

علی حسنی جوشقانی در رشته ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، حسین خدادادی در رشته آشنایی با نهج البلاغه رتبه نخست کشوری و جواد مختاری در رشته قرائت ترتیل رتبه چهارم کشوری را از آن خود کردند.

در بخش دانشجویان محمد شریفی در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم، شرمین خان محمدی در رشته قرائت تحقیق رتبه نخست کشوری را کسب کردند و در این بخش توانستند خوش بدرخشند.

همچنین اعظم خیری در رشته حفظ کل قرآن کریم، فاطمه کرمی در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم، زهرا حیدری در رشته 5 جزء قرآن کریم رتبه های اول تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک موفق به کسب رتبه کشوری شدند

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک موفق به کسب رتبه کشوری شدند