مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 14:012015-08-30فرهنگي

طرح تفصیلی بافت تاریخی شهر بوشهر تدوین شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با توجه به جایگاه مهم بافت تاریخی بوشهردرحوزه گردشگری و آثار تاریخی و فرهنگی طرح تفضیلی این بافت برای اجرای طرح های مورد نیاز تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمدابراهیم فروزانی صبح امروز در بررسی روند اجرایی طرح های گردشگری در بوشهر با بیان اینکه یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهرحوزه گردشگری است اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت های گردشگری ساحلی مهمی است که طرح های مختلف گردشگری در قالب دهکده های گردشگری، مناطق و مجتمع های گردشگری اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه دهکده گردشگری بوشهر دارای روند اجریی مطلوبی است به طرح گردشگری گناوه پرداخت و بیان کرد: کمپینگ گردشگری شهر گناوه از اهمیت بسیارزیادی برخوردار است زیرا که شهر گناوه یکی از توریستی ترین شهرهای این استان است و نیاز به زیرساخت های گردشگری دارد.

فروزانی، با بیان اینکه بافت تاریخی بوشهردارای ظرفیت های گردشگری است گفت: برای بهره برداری مطلوب از بافت تاریخی بوشهر درحوزه های گردشگری، فرهنگی و اجتماعی طرح تفضیلی آن تدوین شده است.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی بافت تاریخی شهر بوشهر برای بررسی و تصویب به مراجع قانونی داده شده بیان کرد: این طرح پس از تصویب در کمسیون ماده 5 شورای عالی معماری و شهر سازی، شورای اسلامی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفصیلی بافت تاریخی شهر بوشهر تدوین شد

طرح تفصیلی بافت تاریخی شهر بوشهر تدوین شد