مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 13:002015-08-30اقتصادي

بومی سازی بالابرنده لغزشی لوله حفاری در مناطق نفت خیز جنوب


مجموعه تجهیز بالا برنده لغزشی لوله حفاری مدل SLIPS TYPE ELEVATORE 2-7/8” با همکاری متخصصان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و سازندگان داخلی بومی سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، رییس ساخت داخل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: این مجموعه که از تجهیز کاربردی حفاری است در مدت زمان هفت ماه و با یک دهم قیمت نمونه خارجی ساخته شده است.

خالد واحدی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت این کالا در تداوم عملیات حفاری وارتباط نداشتن با شرکت خارجی سازنده ، کارشناسان اداره مهندسی ساخت کالا با همکاری اداره مهندسی کالا و ابزار درگردش حفاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب یک کارگروه مهندسی برای تهیه، طراحی و ساخت مجموعه کامل تجهیز تشکیل دادند.

وی اظهار داشت: این کارگروه با همکاری یکی از شرکت های سازنده استان خوزستان موفق به ساخت این تجهیز شدند و پس از سه ماه استفاده عملیاتی بر روی دکل 64 فتح در چاه 57 کوپال، مورد تایید عملیاتی واقع شد و هم اکنون در مرحله تولید انبوه است.

رییس ساخت داخل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که این اقدام کارشناسان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، در ایجاد خود کفایی و ارتقاء صنعت داخلی تاثیر بسزایی دارد گفت: مجموعه تجهیز فوق برای بیرون کشیدن و یا راندن لوله­ های حفاری به وزن 75 تن و طول چهار هزار مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی بالابرنده لغزشی لوله حفاری در مناطق نفت خیز جنوب

بومی سازی بالابرنده لغزشی لوله حفاری در مناطق نفت خیز جنوب