مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 12:512015-08-30ورزشي

136 سازمان مردم نهاد استان البرز در دولت یازدهم فعال شد


مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز از فعالیت 136 سازمان مردم نهاد در این استان خبر داد.

- " از کر ج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدرضا عسگری گفت: از مجموع این تعداد سمن 23 مورد مربوط به استانداری، 27 مورد درحوزه بهزیستی،39 مورد در حوزه ورزش و مابقی در حوزه های فرمانداری های استان البرز فعال شده است.

وی ادامه داد: باید با سرعت بیشتری به سمت توسعه کمی و کیفی این سمن ها پیش رفت و در حوزه سلامت با توجه به مشکلات بسیاری که در این بخش وجود دارد نیازمند مشارکت هر چه بیشتر خیرین و مردم هستیم.

عسگری قرار گرفتن استان البرز را در مسیر محورهای ارتباطی 14 استان کشور یکی از ویژگی های استان نوپای البرز عنوان کرد و افزود: شکل گیری برخی تشکل ها به صورت تخصصی در حوزه اورژانس و کمک های جاده ای به دلیل حجم بالای مسافران عبوری ضروری است .

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: اکنون 390 سمن (سازمان مردم نهاد ) در این استان فعال شده که با توجه به تجربه سیل اخیر در روستای سیجان، فعال کردن تشکل های مردمی در زمینه پیشگیری از حوادث طبیعی در دستور کار قرار گرفته است.

عسگری گفت: از 32 حادثه طبیعی در کشور احتمال 28 حادثه در استان البرز می رود که این موضوع مهم استفاده از ظرفیت سمن ها را در بحث پیشگیری و کاهش خسارت های ناشی از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

136 سازمان مردم نهاد استان البرز در دولت یازدهم فعال شد

136 سازمان مردم نهاد استان البرز در دولت یازدهم فعال شد