مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 11:012015-08-30ورزشي

فضولی که خشم شهید رجایی را برانگیخت


نعمت شاه محمدی فردی متظاهر و چاپلوس و در عین حال بسیار اهل لاف زدن است و به قدری نسبت به صاحب الزمانی چرب زبانی می کند که حرف احدی را به جز ایشان گوش نمی کند.

- "، دهه شصت را می توان دهه ترور در جمهوری اسلامی نامگذاری کرد.

چرا که در این دهه منافقین توانستند به دلیل ضعف حفاظتی که در سیستم امنیتی ما وجود داشت به سطوح عالی کشور رسوخ کرده و افراد مهمی چون محمد علی رجایی (رییس جمهور)، محمد جواد باهنر (نخست وزیر)، شهید بهشتی (رییس قوه قضاییه) و 72 تن از یارانش و .

را به شهادت رساندند.

البته منافقین تنها به سطوح عالی بسنده نکرده و هرکسی که در جامعه به عنوان یک فرد حزب الهی شناخته می شد در معرض خطر بود و شهدای زیادی نیز از مردم عادی با اقدامات خرابکارانه منافقین به شهادت رسیدند.

  شهید محمد علی رجایی از جمله شهدای ترور بود که پیش از انقلاب نیز فعالیت های موثری در روند پیروزی نهضت امام خمینی(ره) داشت و مدت ها در زندان رژیم ستم شاهی محبوس بود.

آنچه خواهید دید سندی است مربوط به پرونده شهید رجایی در ساواک:   خیلی محرمانه 027 چند روز قبل چند روز بعد 26/8/45 مذاکرات سید ضیاءالدین میرهاشمی مربی ورزش دبیرستان کمال نارمک با محمدعلی رجایی در امور ورزشی هفته گذشته سید ضیاءالدین میرهاشمی مربی ورزش دبیرستان کمال نارمک ضمن مذاکره با مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضولی که خشم شهید رجایی را برانگیخت

فضولی که خشم شهید رجایی را برانگیخت