مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 10:552015-08-30ورزشي

والیبالیست ها به کشور بازمی گردند


تیم ملی والیبال ایران که برای تشکیل اردوی تدارکاتی و تمرینی به خارج از کشور اعزام شده بود بامداد فردا از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به ایران باز می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال ایران که اواخر مرداد برای برگزاری اردویی تدارکاتی و حضور در تورنمنت چهارجانبه واگنر راهی لهستان و روسیه شده بود، پس از پایان این اردوها به کشور بازخواهد گشت.

ملی پوشان والیبال کشورمان در این اردوی تدارکاتی ابتدا به کشور لهستان اعزام شد و در مسابقاتی چهار جانبه با تیم های فرانسه، لهستان و ژاپن به رقابت پرداختند.

ملی پوشان کشورمان 3 شکست مقابل تیم های فرانسه، لهستان و ژاپن را تجربه کردند و سپس بازیکنان برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم های ملی روسیه و هلند به روسیه سفر کردند.

شاگردان کواچ هر سه دیدار خود در کشور روسیه را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا علاوه بر جبران نتایج ضعیف جام واگنر، با روحیه بالا به کشور بازگردند.

ملی پوشان والیبال پس از دومین دیدار با روسیه که شب گذشته به پایان رسید، عصر امروز آخرین جلسه تمرین خود را در مسکو برگزار خواهند کرد تا فردا این کشور را به مقصد تهران ترک کنند.

تیم ملی والیبال ایران که خود را آماده حضور شایسته در مسابقات جام جهانی می کند پس از استراحتی دو روزه در ایران، یک جلسه تمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبالیست ها به کشور بازمی گردند

والیبالیست ها به کشور بازمی گردند