مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 05:552015-08-30سياسي

بازداشت مدیر ساختمان در صورت نصب ماهواره


طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب در 16 مهر 93 با هدف بازنگری در قوانین موجود در عرصه حجاب، افزایش ضمانت اجرای قوانین و اصلاح و تقویت مجازات ها درباره ممنوعیت نصب و به کارگیری تجهیزات ماهواره، - توبیخ و درج در پرونده در صورت بدحجابی، دوره آموزشی برای زنان با پوشش غیرشرعی، جزای نقدی و پرداخت جریمه، فقط بخشی از بندهایی است که در طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب درج شده، طرحی که مرکز پژوهش های مجلس در بررسی کارشناسی اش کلیات آن را رد کرده و بند به بند آن را تحلیل و ارزیابی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، بی توجهی طرح به ضرورت و لزوم ایجاد مطالبه عمومی و وفاق جمعی در برخورد با بدحجابی، افزایش امکان گسست بین نظام و مردم و تقلیل بدحجابی از امری نابهنجار و غیرارزشی به تخلف های راهنمایی و رانندگی و کاستن از ارزش حجاب و گسترش تصور تخطی از ارزش حجاب با پرداخت هزینه نقدی، از جمله دلایل رد کلیات طرح در گزارش مرکز پژوهش های مجلس است.

در بخش دیگری از این گزارش تأکید شده این طرح جرم انگاری جدیدی در موضوع عفاف و حجاب انجام نداده، بلکه تلاش کرده جرم انگاری ای را که در گذشته بوده، از طریق تعیین مجری و تشدید مجازات کارآمد کند .

طرحی که معیشت زنان را نشانه گرفته استاین طرح در بخش هایی اقتصاد زنان را هدف گرفته، جایی که به بهانه پرهیز از اختلاط زنان و مردان در بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مدیر ساختمان در صورت نصب ماهواره

بازداشت مدیر ساختمان در صورت نصب ماهواره