مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 05:252015-08-30سياسي

فقط وزارت ارشاد مسئول فرهنگی کشور نیست


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تلاش ما این است همه افرادی که حرفی برای گفتن و نوشتن دارند بتوانند حرف خود را بزنند، تصریح کرد: فرهنگ در چنین فضای آزادی می تواند رشد کند نه در فضای بسته.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی جنتی شنبه شب در برنامه تلویزیونی نگاه یک به مناسبت هفته دولت، در پاسخ به این پرسش که مهمترین دستاوردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو سال اخیر چیست؟ گفت: در طول سه دهه گذشته همه کسانی که مسئولیت این وزارتخانه را برعهده داشتند هر کدام گام هایی برای توسعه فرهنگ ایرانی ـ اسلامی کشور برداشتند؛ هدایت های مقام معظم رهبری و حساسیت های ویژه ای که ایشان نسبت به مسائل فرهنگی کشور دارند، سبب ترسیم راه برای همه مسئولان فرهنگی نظام شده است.

وی ادامه داد: در 2 سال اخیر آنچه سرلوحه همه فعالیت های فرهنگی ما بوده، رهنمودهایی مقام معظم رهبری در طول سه دهه گذشته است؛ یکی دو نکته مهم در 2 سال اخیر مورد توجه ایشان بوده و ما هم تلاش کردیم در این جهت قدم برداریم؛ یکی بحث تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و نیروهای مومنی هستند که در این حوزه فعالیت می کنند.

وزیر ارشاد با بیان اینکه در حوزه فرهنگی از جمله ادبیات، سینما، تئاتر و موسیقی با سلیقه های مختلفی روبرو هستیم، افزود: نیروهایی داریم که دل در گروی اسلام و انقلاب دارند و تلاش می کنند ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط وزارت ارشاد مسئول فرهنگی کشور نیست

فقط وزارت ارشاد مسئول فرهنگی کشور نیست