مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 02:452015-08-29بين الملل

سخنگوی نیروهای مردمی عراق: فلوجه کلید نهایی پیروزی بر داعش است


سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراق با اشاره به اهمیت استان الانبار برای داعش، فلوجه را کلید نهایی پیروزی بر این گروه تکفیری صهیونیستی عنوان کرد.

کریم النوری سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراق در مصاحبه با پایگاه خبری العهد در مورد موضوعات متعددی از جمله اشغال موصل توسط داعش، نقش آمریکا در مبارزه با داعش، کمکهای ایران به عراق و اوضاع میدانی استان الانبار سخن گفت.

النوری گفت: ورود داعش به موصل، مناطقی از دیالی، صلاح الدین، الانبار و اطراف بغداد بخشی از توطئه ای منطقه ای و بین المللی برای اشغال کامل عراق بود که در همان زمان برخی از سیاستمداران عراقی کیفهای خود را بستند تا از عراق فرار کنند و داعشی ها برای جشن اشغال بغداد آماده می شدند اما ناگهان با فتوای آیت الله سیستانی فرزندان عراق بپا خاستند و سدی دفاعی را در برابر دشمن ایجاد کردند.

سپس این نیروها از حالت دفاعی خارج شده و به حالت هجومی در آمدند و در مقابل، داعشی ها از حالت هجومی خارج شده و به حالت دفاعیو فرار و پنهان شدن رسیدند.

وی در ادامه گفت: نیروهای مردمی در ابتدا با مسکلات و کمبود شدید امکانات مواجه بودند ام از آن دم نزدیم تا داعش نتواند سوء استفاده کند.

سخنگوی نیروهای مردمی در مورد آمریکا گفت: نقش آفرینی نیروهای مردمی در برابر داعش باعث خشم آمریکا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی نیروهای مردمی عراق: فلوجه کلید نهایی پیروزی بر داعش است

سخنگوی نیروهای مردمی عراق: فلوجه کلید نهایی پیروزی بر داعش است