مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 02:012015-08-29اقتصادي

23 تن برنج قاچاق در اراک شناسایی و کشف شد


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 23 تن برنج قاچاقاق به ارزش یک میلیارد و300 میلیون ریال در اراک شناسایی وکشف شد.

- "، با اشاره به اقدامات این بخش تاکنون در راستای کشف و ضبط محموله های قاچاق اظهار داشت: استان مرکزی به منظور مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز بسیار خوب درخشیده و با متخلفان برخورد قلطع و جدی را داشته است.

وی افزود: با پیگیری ها و رصدهای انجام شده و نیز اقدامات فنی ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز استان مرکزی توانستند از تردد یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی استان که حامل برنج قاچاق بود مطلع شوند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با حضور اکیپی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل مورد نظر و انجام تحقیقات لازم بعد از چند ساعت کنترل ورودی اراک محمو له مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به حضور به موقع مامران این بخش در محل گفت: بعد از انجام بازرسی از کامیون حامل کالای قاچاق 23 تن برنج در قالب 575 کیسه 40 کیلویی به ارزش یک میلیارد و 300میلیون ریال شناسایی وکشف شد.

وی خاطرنشان کرد: خودروی حامل برنج قاچاق از یکی از شهرهای جنوبی کشور بارگیری کرده و به مقصد تهران در حرکت بوده که توسط ماموران استان مرکزی شناسایی و دستگیر شد که پس از تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 تن برنج قاچاق در اراک شناسایی و کشف شد

23 تن برنج قاچاق در اراک شناسایی و کشف شد