مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 23:412015-08-29بين الملل

مقایسه تلاش مسئولان ایرانی و آمریکایی برای احقاق حقوق زندانیان


مقامات آمریکایی از رییس جمهور گرفته تا وزیر خارجه، به صورت کاملا مشهود برای آزادی مجرمین امنیتی خود در ایران تلاش می کند ولی مسؤولین ایرانی برای زندانیان ایرانی در بند آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"،چه تعداد از اتباع ایرانی در آمریکا زندانی هستند؟ تعداد اتباع آمریکایی محبوس در ایران چند نفر است؟ جرم ایرانی های محکوم در آمریکا چیست؟ جرم آمریکایی های محبوس در ایران چیست؟ چه تلاش هایی از سوی مسئولین ایرانی برای آزادی ایرانیان زندانی در آمریکا انجام شده است؟ آمریکایی ها چه اظهارات و اقداماتی برای آزادی اتباع خود داشته اند؟ چه مقاماتی از ایران برای آزادی زندانیان ایرانی تلاش و پیگیری علنی کرده اند؟ چه مقاماتی از آمریکا برای آزادی زندانیان این کشور در ایران، اظهارنظر کردند؟ برای پاسخ به این سؤالات ادامه این مطلب را با دقت بخوانید.

پایگاه مشرق قبل از این در رابطه با زندانیان ایرانی در خارج از کشور با "محمدعلی مهران فر" مدیرکل دفتر دعاوی و همکاری های بین المللی وزارت دادگستری گفتگو کرده است.

همچنین گزارشی درباره زندانیان ایرانی در آمریکا ارائه کرده و با "هوتن هوشیار" برادر یکی از زندانیان ایرانی در آمریکا، "زهرا توحیدیان" سخنگوی کمپین مردمی حمایت از زندانیان ایرانی در خارج از کشور و 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه تلاش مسئولان ایرانی و آمریکایی برای احقاق حقوق زندانیان

مقایسه تلاش مسئولان ایرانی و آمریکایی برای احقاق حقوق زندانیان