مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 23:112015-08-29فرهنگي

ورود ممنوع مسئولان در حال تدوین شیوه نامه اجرای کنسرت هستند


گزارش 97 کلمه ای وزارت ارشاد از عملکرد یک سال اخیرش، بخوبی نشان می دهد بی سر و سامانی وضعیت موسیقی بیش از آن است که بخواهیم آن را تنها به تدوین شیوه نامه برگزاری کنسرت تقلیل دهیم.

- "- محمد آهویی، با نگاهی به کنداکتور و جدول اجرای کنسرت ها در کشور متوجه رونق اجرا و خوانندگی در بین هنرهای دیگر خواهید شد، برگزاری کنسرت ها گرچه همواره در کشور بخاطر مسایل مختلف مورد توجه بوده و بعضا با حاشیه های عجیب و غریبی نیز روبرو بوده اما در ماههای اخیر این حاشیه ها رنگ و بوی دیگری گرفته است.

تا پیش از این حواشی کنسرت ها با محتوا، فضا و پوشش مخاطبان و .

مرتبط بود که برخی اوقات به لغو کنسرت ها نیز می انجامید، اما چند ماهی است مسئولان ذیربط برای به حداقل رساندن لغوها و رعایت شأن خوانندگان، تهیه کنندگان و عوامل برگزاری کنسرت ها دست به کار شده اند.

نمایندگان وزارت ارشاد و نیروی انتظامی اقدام به برگزاری جلساتی پیرامون تدوین شیوه نامه برای گزاری کنسرت ها در کشور نموده اند و تدوین شیوه نامه راهکاری بود که این نهادها از ماه ها پیش با در نظر گرفتن ملاحظات در حال تدوین مدلی عملی برای اجرای کنسرت ها هستند.

شاید یکی از اولین اظهار نظرها در این زمینه را پیروز ارجمند مدیر کل سابق دفتر موسیقی وزارت ارشاد  در دی ماه سال گذشته (1393) کرده باشد که با خرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ممنوع مسئولان در حال تدوین شیوه نامه اجرای کنسرت هستند

ورود ممنوع مسئولان در حال تدوین شیوه نامه اجرای کنسرت هستند