مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 21:512015-08-29سياسي

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان: طرح 1449 راهی برای بهتر آموختن تفسیر قرآن است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: طرح 1449 در کل کشور با هدف زیبا آموختن قرآن و به ویژه سوره یاسین به همه سنین برگزار می‎شود.

- " از گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی‎نژاد امشب در مراسم برگزاری طرح 1449 در گرگان اظهار کرد: برای اجرای این طرح در استان اداره کل تبلیغات اسلامی، 64 کلاس در ماه‎های گذشته در سطح استان برگزار کرد که از اساتید مجرب در این کلاس‎ها استفاده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه در این طرح علاوه بر قرائت زیبای قرآن به ترجمه و تفسیر آن نیز پرداخته شد، تصریح کرد: تمامی نهادهای فرهنگی از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای طرح همکاری کرده‎اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان نیز به صورت خانوادگی در این طرح شرکت کردند و استقبال بی‎نظیری در استان از طرح 1449 صورت گرفت که در جای خود بسیار شگفت‎انگیز بود.

همدلی و همزبانی دولت و ملت رمز موفقیت نظام است ولی‎نژاد رمز موفقیت نظام را همدلی و همزبانی دولت و ملت دانست و اذعان کرد: هر نظامی که در آن ملت پشتیبان دولتش باشد و در همه امور چه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، و حتی در اوج تحریم او را تنها نگذارد همیشه موفق خواهد بود و مردم در این دولت احساس آرامش، امنیت و رضایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان: طرح 1449 راهی برای بهتر آموختن تفسیر قرآن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان: طرح 1449 راهی برای بهتر آموختن تفسیر قرآن است