مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 21:412015-08-29سياسي

فرمانداران در استان سمنان همه اختیارات استاندار را در شهرستان ها دارند


استاندار سمنان با اشاره به لزوم تفویض اختیارات بیشتر به فرمانداری ها برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم گفت: فرمانداران در استان سمنان همه اختیارات استاندار را در شهرستان ها دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد زند وکیلی عصر امروز در آیین افتتاح 35 پروژه شهرستان میامی اظهار داشت: همه اختیارات خود را در سطح شهرستان های استان سمنان به فرمانداران تفویض کرده ام.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری این روند در همه دستگاه های اجرایی استان سمنان تصریح کرد: همه مدیران کل ادارات در استان سمنان موظف هستند تا اختیارات لازم را به مدیران شهرستانی خود تفویض کنند.

استاندار سمنان با اشاره به مزایای این تصمیم مدیریت عالی استان سمنان بیان کرد: تسریع در ارائه خدمات به مردم از مهم ترین ویژگی های این مهم است که باید مورد توجه مدیران استانی نیز قرار گیرد.

وکیلی با اشاره به ایجاد سه شهرستان جدید در استان سمنان و عدم استقرار ادارات در این شهرستان ها تأکید کرد: ادارات شهرستانی تمام ادارات کل استان سمنان باید در میامی مستقر شود.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد شهرستان های جدید تسریع در راه اندازی امور مردم بوده است خاطرنشان کرد: چگونه می توان بدون استقرار ادارات انتظار تسریع در ارائه خدمات را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران در استان سمنان همه اختیارات استاندار را در شهرستان ها دارند

فرمانداران در استان سمنان همه اختیارات استاندار را در شهرستان ها دارند