مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 21:362015-08-29اجتماعي

پایگاه امداد و نجات میاندشت میامی در محور تهران ـ مشهد افتتاح شد


پایگاه امداد و نجات میاندشت میامی که در محور پر تردد تهران ـ مشهد( مسیر میامی به سبزوار) قرار دارد، عصر امروز در مراسمی با حضور استاندار سمنان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، استاندار سمنان در آیین افتتاح این پایگاه امداد ونجات جاده ای جمعیت هلال احمر استان سمنان که در منطقه پر حادثه میاندشت میامی واقع شده است اظهار داشت: باید برای خدمت رسانی به زائران حرم مطهر رضوی همه تلاش ها به کار گرفته شود.

وی با اشاره به لزوم همکاری هرچه بیشتر دستگاه های خدمات رسان جاده ای برای آسایش مسافران حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: باید همه تلاش برای ایجاد خاطره ای خوش از استان سمنان در مسافران عبوری از این استان به کار گرفته شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در این راستا و برای خدمت رسانی بیشتر و جلوگیری از موازی کاری باید همه دستگاه ها و نیروهای خدمات رسان جاده ای به صورت متمرکز در یک پایگاه امداد جاده ای مانند همین پایگاه میاندشت مستقر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ پایگاه امداد و نجات جاده ای میاندشت شهرستان میامی در 35 کیلومتری مرکز این شهرستان احداث و این ساختمان به نام نجاتگر فقید، محمد باقری نام گذاری شده است.

ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای محمد باقری در 35 کیلومتری شرق شهرستان میامی داشته و با اعتباردو میلیارد و 500 میلیون ریال احداث ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه امداد و نجات میاندشت میامی در محور تهران ـ مشهد افتتاح شد

پایگاه امداد و نجات میاندشت میامی در محور تهران ـ مشهد افتتاح شد