مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 20:012015-08-29سياسي

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا: مردم کمترین هزینه را در بخش درمان پرداخت می کنند


در حال حاضر مردم کمترین هزینه را در بخش بهداشت و درمان پرداخت می کنند.

- " از شهرستان نکا، اسماعیل محمودیان امشب در مراسم افتتاح پنج پروژه بهداشت و درمان در این شهرستان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط دولت در بخش بهداشت و درمان، اظهار کرد: خدمات مناسبی در این مدت به مردم ارائه شده است و مردم اکنون کمترین هزینه را در بخش بهداشت و درمان پرداخت می کنند.

محمودیان با بیان اینکه افتتاح این خانه های بهداشت، از جمله برنامه های مهم حوزه بهداشت و درمان نکا در سال گذشته بوده است، افزود: این خانه های بهداشت در صفرمیان، نوذرآباد، خرم چماز، کرداب، دوقانلو، زرندین، مسکن مهر، گهرباران بوده است که در مجموع با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اعلام اینکه بازسازی خانه های بهداشت در نکا در دستور کار جدی ما قرار دارد، یادآور شد: بازسازی و نوسازی خانه های بهداشت در سال جاری در ادامه برنامه های سال گذشته ادامه دارد و شبکه بهداشت و درمان نکا، در سال جاری مرمت، بهسازی و بازسازی خانه های بهداشت بالای 25 سال را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: در همین راستا در هفته دولت امسال چهار خانه بهداشت روستایی در روستاهای روستای خرم چماز، صفرمیان، ابچین و کلارودبار در ششمین روز از هفته دولت با اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا: مردم کمترین هزینه را در بخش درمان پرداخت می کنند

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا: مردم کمترین هزینه را در بخش درمان پرداخت می کنند