مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 20:012015-08-29اقتصادي

در روزهای پایانی هفته دولت 8 پروژه در شهرستان خوسف افتتاح شد


همزمان با ششمین روز از هفته دولت، 8 پروژه شهرستان خوسف افتتاح و کلنگ ساختمان فرمانداری این شهرستان به زمین زده شد.

- " از خوسف، در روزهای پایانی هفته دولت، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، هشت پروژه در شهرستان خوسف به بهره برداری رسید.

افتتاح گلخانه هیدروپونیک در مجتمع گلخانه ای محمدیه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 866 میلیون ریال نخستین پروژه ششمین روز از هفته دولت در این شهرستان بود.

این پروژه که عملیات ساخت آن از اسفند 92 آغاز شده با سطح زیر کشت 2 هزار و 500 متر مربع با میانگین تولید 70 تن میوه درختی خیار در سال احداث شده است.

با افتتاح این واحد گلخانه ای در خوسف، برای چهار نفر به صورت مستقیم و شش نفر به صورت غیرمستقیم  اشتغال زایی ایجاد شده است.

پروژه آبیاری تحت فشار در مزارع روستای فخرآباد دومین پروژه ای بود که امروز توسط معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار خوسف و دیگر مقامات شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از طرح توسعه نخستین واحد مرغداری گوشتی با سیستم پرورشی در قفس به صورت اتوماتیک در شرق کشور نیز یکی دیگر از پروژه های افتتاحی در این روز بود که مدیر جهاد کشاورزی خوسف در مراسم افتتاح این پروژه، گفت: پروانه این واحد مرغداری در سال 1375 با ظرفیت 28 هزار قطعه در زیربنای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روزهای پایانی هفته دولت 8 پروژه در شهرستان خوسف افتتاح شد

در روزهای پایانی هفته دولت 8 پروژه در شهرستان خوسف افتتاح شد