مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 19:362015-08-29سياسي

استاندار یزد: توفیقات دولت ناشی از حمایت های رهبری و مردم است


استاندار یزد با اشاره به موفقیت های دولت یازدهم در زمینه های مختلف گفت: آنچه امروز به عنوان توفیقات دولت از آن یاد می شود، ناشی از حمایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم است.

- " از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، امشب در جلسه هم اندیشی و همدلی دولت با منتخبان فرهنگی، اجتماعی و فرهیختگان و نخبگان استان یزد اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا با رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر بیشتر آشنا شویم و مردمداری، صداقت، درستی و پاکی این شهیدان والامقام را الگویی برای خود در خدمتگزاری به مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به مردم افزود: در این راستا در جلسه ای سه ساعته با اهالی رسانه و خبرنگاران، دستاوردهای دولت را به اطلاع آنها رسانده ایم تا به صورت شفاف به مردم انتقال دهند و در هفته دولت شایسته است تا روحیه پرسشگری مردم ارتقا یابد و مردم بتوانند آزادانه انتقادات خود را با مسئولان درمیان بگذارند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در عرصه داخلی و خارجی توفیقاتی داشته است که پیروزی دولت در توافق هسته ای، اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت، مهار تورم و ایجاد ثبات اقتصادی در کشور از مهم ترین این توفیقات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: توفیقات دولت ناشی از حمایت های رهبری و مردم است

استاندار یزد: توفیقات دولت ناشی از حمایت های رهبری و مردم است