مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 16:012015-08-29اقتصادي

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر 26 پروژه عمران شهری در اهر افتتاح شد


به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر 26 پروژه عمران شهری با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- " از اهر، اکبر فلاح شهردار اهر بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: میدان شورا که یکی از میدان ورودی و مهم شهر اهر بود که در گذشته بیش از 30 درصد آن اجرا شده بود.

وی گفت: با اهتمام ویژه همکاران و پرسنل سخت کوش شهرداری در عرض چهار ماه مابقی این پروژه به مرحله اجرا درآمد که با اتمام این پروژه که 46 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده، به اتمام رسیده و امروز شاهد بهره برداری از این پروژه مهم هستیم.

فلاح گفت: با اجرای این پروژه مهم شاهد کاهش تصادفات در مسیر جاده اهر – مشگین شهر خواهیم بود.

وی، به دیگر پروژه های قابل افتتاح شهرداری همزمان با هفته دولت اشاره کرد و افزود: پروژه خیابان 35 متری انصار به شهرک به طول 900 متر با اعتباری معادل 28 میلیارد ریال، مسیرگشایی و خیابان کشی مسجد "رسوال الله" به طول 340 متر و با اعتباری معادل 12 میلیارد ریال و آسفالت معابر اصلی و فرعی و 146 کوچه با اعتباری معادل 50 میلیارد ریال، جدول گذاری و ایجاد "کانیو" با 22 هزار متر و با صرف اعتباری معادل 35 میلیارد ریال و کف سازی و پیاده رو با 15 هزار متر مربع و صرف اعتباری معادل 40 میلیارد ریال از پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر 26 پروژه عمران شهری در اهر افتتاح شد

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر 26 پروژه عمران شهری در اهر افتتاح شد