مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 15:562015-08-29سياسي

با حضور مسئولان استانی 2 طرح در حوزه هواشناسی کاشمر افتتاح شد


همزمان با هفته دولت 2 طرح در حوزه هواشناسی کاشمر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

- " از کاشمر، رییس اداره هواشناسی کاشمر در آیین افتتاح سامانه هوشمند هواگوی 134 این شهرستان اظهار داشت: این سامانه که قابلیت پیش بینی 24 ساعت آینده، اعلام دمای فعلی، بیان کمینه و بیشینه را دارد از فروردین ماه امسال به صورت آزمایشی فعال شده و امروز به طور رسمی افتتاح می شود.

علی اصغرزاده با بیان اینکه شهروندان کاشمری در هر ساعت از شبانه روز با تماس با شماره تلفن 134 می توانند از وضعیت آب و هوایی مطلع شوند، یادآور شد: امیدواریم با افزوده شدن بخش دیگری با عنوان توصیه های کشاورزی سامانه به صورت کامل مورد استفاده شهروندان کاشمری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع از پیش بینی آب و هوایی مراکز استان ها و شهرهای خراسان رضوی از دیگر مزایای این سامانه است خاطرنشان کرد: برای راه اندازی این سامانه که پیش از این تنها در مراکز استان ها فعال می شد 150 میلیون ریال هزینه شده است.

رییس اداره هواشناسی کاشمر همچنین با اشاره به افتتاح ایستگاه هواشناسی در شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ این شهرستان تصریح کرد: سرانجام پس از یک دهه از زمان ساخت بنای ساختمانی ایستگاه، با تجهیز امکانات و ملزومات مورد نیاز این مجموعه راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسئولان استانی 2 طرح در حوزه هواشناسی کاشمر افتتاح شد

با حضور مسئولان استانی 2 طرح در حوزه هواشناسی کاشمر افتتاح شد