مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 15:462015-08-29اقتصادي

شهردار زنجان: شهرداری زنجان 3 پروژه بازگشایی در دست اقدام دارد


شهردار زنجان با اشاره به مصوبه موجود برای بازگشایی سه مسیر زینبیه غربی، پادگان و خیابان 7 تیر در زنجان گفت: اقدامات لازم برای عملیاتی شدن این پروژه ها در دست انجام است.

- " از زنجان، حبیب ملایی یگانه ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیگیری وضعیت پروژه های نیمه تمام شهرداری زنجان را از اولویت برنامه های خود دانست و اظهار کرد: اغلب این پروژه ها طی چهار ماه گذشته از دوره مسئولیت من فعال شده و یا اینکه در مرحله انعقاد قرارداد قرار دارد.

وی با اشاره به پیگیری روند عادی فعالیت های شهرداری زنجان اضافه کرد: شهرداری زنجان جدول گذاری، آسفالت ریزی و ایجاد فضای سبز را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار زنجان از تولید و توزیع 53 هزار تن آسفالت در معابر شهر زنجان با اعتبار 10 میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: این میزان آسفالت ریزی باید به 70 تا 80 هزار تن برسد.

وی به بهسازی ورودی پارک بانوان اشاره کرد و گفت: سوله داخل این پارک هم احداث و مرحله گازرسانی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

یگانه درادامه گزارشی از فضای سبز احداث شده به میزان 6 هکتار هم گزارش داد و گفت: برای تکمیل پل سیدالشهدا در سطح سوم و همچنین رفع نواقص موجود در این پروژه هم قراردادی با پیمانکار منعقد شده که طبق آن پیمانکار متعهد به تکمیل آن طی هشت ماه آینده شده که در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان: شهرداری زنجان 3 پروژه بازگشایی در دست اقدام دارد

شهردار زنجان: شهرداری زنجان 3 پروژه بازگشایی در دست اقدام دارد