مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 15:312015-08-29سياسي

فرماندار شهرستان شهرکرد تاکید کرد تسریع در روند اصلاح نقاط حادثه خیز شهرها و روستاها


اصلاح نقاط حادثه خیز در شهرها و روستاها باید در دستور کار شهرداران و بخشداران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرکرد، حمید ملک پور ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان شهرکرد اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با رییس راهور مرکز استان هر چه سریع تر اقدامات لازم جهت جانمایی و ایجاد سرعت کاه در نقاط حادثه خیز شهر طاقانک صورت می پذیرید.

وی خاطر نشان کرد: همکاری اداره راه و شهرسازی این شهرستان و سایر دستگاه های متولی درخصوص تسریع در اصلاح نقاط حادثه خیز در شهرها و روستاهای شهرستان ضرورت دارد.

این مسئول با بیان اینکه با اصلاح نقاط حادثه خیز می توان امیدوار بود حوادث ناشی از تصادفات جاده ای کاهش یابند تاکید کرد: باید این عملیات با همت تلاش گران هرچه سریع تر انجام پذیرد و خاتمه یابد.

ملک پور با بیان اینکه با توجه به این موضوع که بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد محلی برای اجرای حرکات خطرآفرین توسط برخی از رانندگان شده است ادامه داد: برهمین اساس با همکاری پلیس راهور مرکز استان این گونه خودروها متوقف و در میدان انقلاب شهرکرد با نصب بنر توقیف می گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، طرح ساماندهی ورودی و خروجی شهر طاقانک توسط مشاور مربوطه ارائه و سپس اعضاء شورا با کلیات طرح مذکور موافقت نموده و مقرر شد شهرداری طاقانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان شهرکرد تاکید کرد تسریع در روند اصلاح نقاط حادثه خیز شهرها و روستاها

فرماندار شهرستان شهرکرد تاکید کرد تسریع در روند اصلاح نقاط حادثه خیز شهرها و روستاها