مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 15:312015-08-29ورزشي

تیم های فاتح مسابقات والیبال امیدهای دسته یک کشور در 2 روز نخست معرفی شدند


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، از اعلام نتایج مسابقات امیدهای والیبال کشور به میزبانی کاشان در 2 روز نخست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد جواد سلامیان زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: این دوره از مسابقات که با حضور 8 تیم در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی کاشان در حال برگزاری است، تیم های فاتح میدان معرفی شدند.

وی افزود: درروزهای اول و دوم این دوره مسابقات با انجام 8 بازی تیم های خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اصفهان، توابع تهران و استان البرز از سد حریفان خود عبور کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات که از 5 تا 11 شهریور ماه به میزبانی کاشان برگزار می شود، تصریح کرد: تیم های آذربایجان غربی و شرقی، قزوین، توابع تهران، کرمانشاه، البرز، تهران، خراسان رضوی، قم و اصفهان در 2 گروه به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی نتایج مسابقات روز اول و دوم امیدهای والیبال کشوررا اینگونه اعلام کرد و افزود: خراسان رضوی 3 کرمانشاه یک، آذربایجان غربی 3 تهران 2، اصفهان 3 آذربایجان شرقی یک، توابع تهران 3، البرز2 ، توابع تهران 3 تهران 2 ، استان البرز 3 آذربایجان غربی یک، استان اصفهان 3 استان کرمانشاه یک و استان خراسان رضوی 3 آذربایجان شرقی یک اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های فاتح مسابقات والیبال امیدهای دسته یک کشور در 2 روز نخست معرفی شدند

تیم های فاتح مسابقات والیبال امیدهای دسته یک کشور در 2 روز نخست معرفی شدند