مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 15:302015-08-29ورزشي

کیش میزبان شمشیربازان تیم ملی


اردوی آمادگی تیم ملی مردان شمشیربازی کشور در جزیره کیش در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مربی تیم ملی اسلحه سابر گفت: هدف از برگزاری این اردو آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک 2016ریودوژانیرو است.

رضا پیکیر آرا افزود : تیم ملی مردان با ترکیبی 15نفره در اسلحه های سابر ، فلوره و اپه به مدت شش روز تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر در سالن شمشیربازی مجموعه المپیک کیش انجام می دهند و بیشتر تمرینات بر روی بدنسازی متمرکز خواهد بود.

وی از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی گرجستان در اواسط مهر امسال خبر داد و گفت : تیم ملی در دو رده مردان و زنان ( هر بخش 12نفر ) در این رقابت حضور خواهند داشت .

پیکر آرا همچنین به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی به مدت دو هفته در اکراین، پیش از حضور در رقابت های انتخابی المپیک ریو در مهر ماه سالجاری اشاره کرد و گفت : برگزاری این اردوها در کسب سهمیه تیم اثر گذار خواهد بود.

مربی تیم ملی اسلحه سابر وضعیت تیم ملی شمشیر بازی در هر دو بخش را خوب توصیف کرد و گفت : با تلاش های صورت گرفته توانستیم پس از 40سال به مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال گذشته دست پیدا و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش میزبان شمشیربازان تیم ملی

کیش میزبان شمشیربازان تیم ملی