مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 15:152015-08-29فرهنگي

درخشش 4 کودک خوزستانی در مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی فرانسه


چهار کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی لویی فرانسوا کشور فرانسه درخشیدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و جوانان خوزستان گفت : این چهار کودک از شهرستان ماهشهر و بهبهان موفق به کسب چهار دیپلم افتخار مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی لویی فرانسوا کشور فرانسه شدند.

شنبدی افزود: سجاد محسنی 9ساله از ماهشهر و راستین تاجیک هفت ساله، پرهام و پویا جاویدان پنج ساله و 9 ساله (هر سه به صورت گروهی) از بهبهان استان خوزستان، چهار کودک خوزستانی هستند که توانستند دیپلم افتخار این مسابقه بین المللی را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: این چهار کودک خوزستانی عضو مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که زیر نظر مربیان هنری کانون در این مسابقه بین المللی شرکت کردند.

911 اثر نقاشی اعضای خود را با موضوع چهره یا نقاب به مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی لویی فرانسوا کشور فرانسه در سال 2015 به این مسابقه ارسال کرده بودند که در مجموع 5 هزار و 200 اثر از 53 کشور جهان در آن حضور یافتند و در مجموع یک جایزه اول، یک جایزه هفتم و هشت دیپلم افتخار توسط کودکان ایرانی عضو کانون به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 4 کودک خوزستانی در مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی فرانسه

درخشش 4 کودک خوزستانی در مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی فرانسه