مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 10:402015-08-29اقتصادي

امروز ، افتتاح بزرگترین حوضچه بنادر شمالی و حاشیه دریای خزر


تهران / خبرگزاری صدا و سیما / اقتصادی 1394/06/07 بزرگترین حوضچه بنادر شمالی و حاشیه دریای خزر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر انزلی به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در گفتگو با شبکه اطلاع رساتنی جامعه دریای ایران (مانا) گفت: این حوضچه جدید به مساحت 80 هکتار به همراه یک اسکله مسافری، یک موج شکن شرقی و غربی و یک ترمینال مجهز مسافری با هزینه ای بالغ بر 122 میلیارد تومان احداث شده است که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.

سید علی نعیمی در ادامه با بیان اینکه این اسکله که دارای مجهزترین ترمینال مسافری در حاشیه دریای خزر بوده و در چهار سال ساخته و تکمیل شده است ، گفت: این اسکله دارای بازوی شرقی به طول یک هزار و 662 متر، بازوی غربی یک هزار و 669 متر، اسکله مسافری 110 متر، حوضچه جدید به مساحت 80 هکتار و ترمینال مسافری به زیربنای یک هزار و 650 متر مربع است که امروز با حضور دکتر عباس آخوندی افتتاح خواهد شد.

امروز همچنین از هشت هزار و 11 واحد مسکن مهر در سطح استان، 295 کیلومتر آسفالت راه روستایی و همچنین 119 کیلومتر روکش راه شریانی نیز با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ، افتتاح بزرگترین حوضچه بنادر شمالی و حاشیه دریای خزر

امروز ، افتتاح بزرگترین حوضچه بنادر شمالی و حاشیه دریای خزر