مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 10:302015-08-29سياسي

قائم مقام شورای عالی خانه موسیقی: وزارت ارشاد به طور روشن موضع گیری کند


قائم مقام وعضو شورای عالی خانه موسیقی به کم توجهی مسئولان نسبت به معیشت و افزایش سهم حق بیمه هنرمندان اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی ایران، داود گنجه ای گفت: در سال های اخیر با توجه به مشکلاتی که برای بیمه هنرمندان بوجود آمده است جلسات متعددی را با مسئولان برای بهبود وضع موجود برگزار کردیم که متاسفانه تاکنون نتیجه آن را ندیده ایم.

قائم مقام خانه موسیقی افزود: در جلساتی که با مسئولان مختلف از جمله مدیر صندوق اعتباری هنر داریم همه چیز خوب و در حمایت از هنرمندان رقم می خورد اما در عمل روز به روز شاهد تصمیماتی علیه هنرمندان هستیم که این مسئله همه را دلسرد می کند.

داود گنجه ای با اشاره به وضع نامطلوب بیمه هنرمندان گفت: در دو سال گذشته چند بار بیمه هنرمندان قطع و با پیگیری هنرمندان مجددا برقرار شده است که این وضع بی ثبات به روحیه هنرمندان ضربه می زند.

داود گنجه ای با اشاره به حمایت هنرمندان از دولت تدبیر و امید گفت: موقعی که صحبت از انصراف مردم از یارانه ها به منظور کمک به دولت بود ما همه جا گفتیم که به منظور حمایت از دولت، هنرمندان و نخبگانی که می توانند از یارانه انصراف بدهند و بسیاری از این اهالی فرهنگ چنین کردند اما متاسفانه هنرمندان تا کنون حمایتی که شایسته آن هستند از سوی برخی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام شورای عالی خانه موسیقی: وزارت ارشاد به طور روشن موضع گیری کند

قائم مقام شورای عالی خانه موسیقی: وزارت ارشاد به طور روشن موضع گیری کند