مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 10:152015-08-29دانش

نامگذاری یکی از معابر اطراف دانشگاه تهران به نام پروفسور فرهنگی


خیابان بهنام، منتهی به دانشگاه تهران به نام پروفسور علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار مدیریت تغییر نام یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری شهرداری تهران، شهردار منطقه 6 گفت: با درخواست دانشجویان مقطع دکتری مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات و پیگیری های صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه 6 و تصویب شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، اعضای شورا با تغییر نام خیابان بهنام حد فاصل وصال شیرازی و قدس، منتهی به دانشگاه تهران به نام این چهره ماندگار مدیریت موافقت کردند.

عظیم بابایی با بیان ضرورت اهمیت تکریم چهره های علمی کشور در زمان حیات افزود: نامگذاری ها در شهر با هویت آن رابطه دارند؛ هویت منطقه 6، هویتی علمی و دانشگاهی است و این مسئله باید در نامگذاری های معابر شهری نیز ظهور و بروز یابد.

وی با بیان اینکه در این سال ها برخی معابر شهری به نام ورزشکاران و هنرمندان نامی کشور تغییر یافته است، خاطر نشان کرد : ضرورت دارد در این مسئله توجه بیشتری به مفاخر و مشاهیر ادبی، فرهنگی و علمی کشور شود.

دکتر فرهنگی، در سال 1322 در طالقان متولد شد.

وی نخستین استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و اولین فردی است که در زمینه ارتباطات، آثار ارتباطات انسانی و ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری یکی از معابر اطراف دانشگاه تهران به نام پروفسور فرهنگی

نامگذاری یکی از معابر اطراف دانشگاه تهران به نام پروفسور فرهنگی