مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 09:202015-08-29اقتصادي

طرحهای نیمه تمام آذربایجان غربی نیازمند هزار و700 میلیارد تومان اعتبار


استاندار آذربایجان غربی حل تدریجی بحران زیست محیطی دریاچه ارومیه،اتمام پروژه های نیمه تمام در استان و حل مشکل بیکاری جوانان را مهمترین اولویتهای دولت در آذربایجان غربی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما آقای سعادت که به مناسبت هفته دولت سخن می گفت افزود : در سال 93 و 94 تدوین راه حلی مناسب برای مقابله با بحران زیست محیطی دریاچه ارومیه و اجرای برنامه های گسترده در این مسیر در ردیف مهمترین اولویتهای دولت در آذربایجان غربی قرار گرفته که با شتاب قابل توجهی در دست اجراست.

وی به وجودطرح های نیمه تمام در استان نیز اشاره و اضافه کرد: برای اتمام این طرح ها یکهزار و 700 میلیارد تومان اعتبار لازم است که به تدریج و با اولویت بندی اجرایی میشوند و در این مسیر حضور همراهی و مشارکت مردم از جمله پیمانکاران ستودنی است.

استاندار آذربایجان غربی وجود 40 هزار دانش آموخته بیکار را از مهمترین مشکلات استان عنوان کرد و گفت : حل مشکل بیکاری ، مسکن و ازدواج جوانان اولویت مهم دیگر مسئولان در آذربایجان غربی است و در این زمینه برنامه های مختلفی از جمله راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل شده و راکد اجرا می شوند.

آقای سعادت تصریح کرد : در گام نخست با برگزاری جلسات رفع موانع تولید 400 واحد تولیدی تعطیل در استان شناسایی شده است و با رفع موانع آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحهای نیمه تمام آذربایجان غربی نیازمند هزار و700 میلیارد تومان اعتبار

طرحهای نیمه تمام آذربایجان غربی نیازمند هزار و700 میلیارد تومان اعتبار