مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 08:262015-08-29پزشكي

نخستین داروخانه های سنتی در سبزوار ایجاد می شود


مدیرکل نظارت بر فراورده های طبیعی و سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: نخستین داروخانه های سنتی در سبزوار ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امیر حسین جمشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مردم نیاز به فراورده های طبیعی را در خود می بینند، اظهار داشت: مردم به این فرآورده ها نیاز دارند و باید این نیاز مردم تامین شود.

وی با بیان اینکه مردم نیاز دارند بخشی از خواسته های خود را از طریق فضاهای موجود تهیه کنند، افزود: وقتی فضای موجود علمی نباشد و انواع تخلفات به افراد ارائه شود، نمی توانیم انتظار داشته باشیم که جامعه به سمت و سوی سلامت حرکت کند.

جمشیدی با بیان اینکه عطاری ها سبب انتقال طب سنتی در کشور شده اند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین حلقه ها در انتقال و ترویج طب سنتی عطاری ها هستند ولی برخی از این مراکز که تحت عنوان عطاری هستند، متاسفانه سالم کار نمی کنند.

وی با بیان اینکه از بخش غذا و دارو می شود به عطاری های غیر مجاز ورود پیدا کرد، ادامه داد: این کار در حال حاضر در استان های کشور در حال انجام است ولی این حجم کار کافی نیست.

جمشیدی با تاکید بر اینکه طب سنتی و طب جدید باید به یکدیگر کمک کنند، عنوان کرد: می توان در جاهایی که استفاده از طب سنتی هزینه ها را کاهش داد، استفاده کنیم تا هم نیاز مردم برطرف شود و هم اطلاعات صحیح و دقیق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین داروخانه های سنتی در سبزوار ایجاد می شود

نخستین داروخانه های سنتی در سبزوار ایجاد می شود