مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 03:212015-08-28بين الملل

فهم دکترین دفاعی ایران


راهبرد منطقه ای کشورمان همواره بر اساس صلح و دوستی با کشورهای همسو و متحد به خصوص کشورهای همسایه تعریف شده است و استراتژی دفاعی ایران بر مبنای دفاع، - " روزنامه حمایت در یادداشتی به قلم  محمدصالح جوکار نوشت: 1- حرکت در جهت ایجاد بازدارندگی همه جانبه و افزایش توانمندی های نظامی و دفاعی برای جمهوری اسلامی ایران، بدون شک یکی از مهم‏ ترین محورهای راهبرد امنیتی برای مقابله با تهدیدات است.

برای بررسی اهمیت بازدارندگی در راهبردهای دفاعی ایران می‏‏‏‏توان به رخداد‏ ‏‏‏مهمی مانند تجربه هشت سال دفاع مقدس به خصوص در موضوع دفاع، استفاده از انواع تجهیزات نظامی و موشک ها در این جنگ اشاره نمود.

پس از انقلاب اسلامی، تلاش‏های قابل توجهی از جمله برای افزایش توان دفاعی و آمادگی نیروهای مسلح، طراحی برنامه‏های بلندمدت برای ساخت تسلیحات در داخل با توجه به اعمال تحریم‏های ‏‏‏گسترده و آموزش‏های ‏‏‏حرفه‏ای و پیشرفته انجام گرفت.

در این رابطه برنامه ریزی برای دست‏یابی به فناوری های مرتبط با انواع موشک‏های ‏‏‏پیشرفته مهم ترین محور تلاش‏های کشورمان در زمینه افزایش بازدارندگی دفاعی بوده است.

از سوی دیگر، راهبرد منطقه ای کشورمان همواره بر اساس صلح و دوستی با کشورهای همسو و متحد به خصوص کشورهای همسایه تعریف شده است و استراتژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهم دکترین دفاعی ایران

فهم دکترین دفاعی ایران