مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 23:502015-08-28بين الملل

بیانیه یکصد و پنجاه مرکز یهودی جهان در حمایت از توافق هسته ای ایران


صد و پنجاه گروه یهودی یادشده با اعلام انزجار از این قبیل اقدامات گروه های حامی صهیونیسم تاکید کرده اند: ما هیچگونه ارتباطی با اقدامات این گروه های غیرمسئول نداریم.

- صد و پنجاه مرکز یهودی جهان در بیانیه ای با حمایت کامل از توافق هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک، تبلیغات وسیع رژیم صهیونیستی ضد این توافق را به شدت محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، کنگره مرکزی خاخام های ارتودکس آمریکا و کانادا که نمایندگی صد و پنجاه مرکز یهودیان ارتودکس جهان را عهده دار است، در بیانیه خود تاکید کرده است: گروه های صهیونیستی و حامیان آنان از سوی همه یهودیان در سراسر جهان سخن نمی گویند.

این بیانیه در واکنش به لابی رژیم صهیونیستی و حامیانش ضد توافق هسته ای با ایران آورده است: همزمان با اینکه کشورهای جهان به تلاش های صلح مبادرت دارند، شماری از گروه های صهیونیستی که برنامه کار و رویکرد غیرمسئولانه شان این تلاش ها را شامل نمی شود، جنگ تمام عیاری را به منظور توقف این توافق به راه انداخته اند و با شیوه ای وحشتناک به ارعاب و مقابله با رهبران ملل جهان می پردازند.

در این بیانیه آمده است: شماری از گروه های اورتدوکس نیز علیرغم میل ما مواضع رژیم صهیونیستی را دنبال می کنند و صدای خود را ضد برنامه صلح بلند کرده و این تفکر را بوجود آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه یکصد و پنجاه مرکز یهودی جهان در حمایت از توافق هسته ای ایران

بیانیه یکصد و پنجاه مرکز یهودی جهان در حمایت از توافق هسته ای ایران