مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 23:202015-08-28سياسي

مدیران احمدی نژادی همچنان حضور دارند


بر خلاف ادعای اصولگرایان که می گویند دولت مدیران را اتوبوسی جابه جا کرده است به جز تغییر مدیران ارشد کشور شامل وزرا، - استانداران و برخی مدیران کل، بسیاری از مدیران دولت گذشته همچنان در سمت های خود مشغول به کار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا مصطفی کواکبیان عصر جمعه در همایش تدبیر اصلاح طلبان که از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و حزب مردمسالاری استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی های دولت تدبیر و امید اعتدال گرا بودن آن است که حضور وزرایی با گرایش اصلاح طلبی و اصولگرایی در کابینه این ادعا را ثابت می کند.

دبیرکل حزب مردمسالاری افزود: اگرچه دولت در جاهایی برای تغییر مدیران ارشد دولت گذشته تلاش داشته است اما به نتیجه نرسید و هنوز برخی از مدیران احمدی نژادی در دولت تدبیر و امید مشغول فعالیت هستند.

کواکبیان اظهار کرد: وزیر کشور اگر چه از تغییر فرمانداران شهرستانهای زیادی سخن می گوید اما بررسی ها نشان می دهد این فرمانداران از شهری به شهر دیگر منتقل شده اند و به کار بردن لفظ تغییر برای آن ها صحیح نیست.

وی اظهار داشت: مدعی اصلاح طلب بودن کامل دولت نیستیم و نمی گوییم این دولت فقط با رای اصلاح طلبان روی کار آمده است اما باید پذیرفت که اصولگرایان خودشان چند کاندیدا داشتند و نمی توانستند آرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران احمدی نژادی همچنان حضور دارند

مدیران احمدی نژادی همچنان حضور دارند