مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 21:262015-08-28اقتصادي

وزیر تعاون: بحران های صندوق های بازنشستگی را جدی بگیریم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما باید بحران صندوق های بازنشستگی را در کشورمان جدی بگیریم و بنده بارها در این زمینه هشدارهای لازم را داده ام.

- علی ربیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ابزار اشتغال هر چند در وزارتخانه ما نیست اما باز هم بنده در این رابطه هیچ وقت از مسئولیت شانه خالی نکردم و خودم را وزیر بیکاران معرفی کرده و سعی بر این است تا در این مسیر حرکت کنم.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار و ارقام افراد دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی حدود 400 هزار نفر هستند که این نشان می دهد ما در سال های اخیر 700 هزار فرصت شغلی را ایجاد کردیم، افزود: در نقطه مقابل باید ریزش نیروها را نیز در نظر بگیریم و در کنار آن صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد و بسیج هم تعدادی زیادی شغل ایجاد کرده اند.

ربیعی تاکید کرد: ما اگر امروز 22 میلیون شغل داریم و بیش از 15 میلیون بیمه شده در کشور وجود دارد همواره نسبت دو به یک بین شغل رسمی و غیررسمی ایجاد شده است که بنده معتقدم دولت یازدهم در این دو سال کارنامه قابل قبولی را در ایجاد اشتغال واقعی داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ضرورت ایجاد فرصت ها ی اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و زنان سرپرست خانوار و معلولان اشاره کرد و افزود: آمارهای مناسبی در این زمینه نداریم اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر تعاون: بحران های صندوق های بازنشستگی را جدی بگیریم

وزیر تعاون: بحران های صندوق های بازنشستگی را جدی بگیریم