مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 16:102015-08-28پزشكي

وزیر بهداشت: استمرار پیشرفت های علمی در حوزه بهداشت و درمان


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جمع نمازگزاران جمعه شیراز گفت: رشد تولیدات علمی در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هیچ وقت متوقف نشده است و این پیشرفت استمرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی به خدمات دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان در دوسال عمر این دولت اشاره کرد و گفت: ساخت 2 هزار خانه بهداشت، استقرار پزشک، پرستار و ماما در تمام شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزارنفر ، پوشش خدمات بهداشتی به 8 میلیون از 10 میلیون حاشیه نشین شهرها، تامین بیش از 30 هزار تخت بیمارستانی، رفع بحران کمبود دارو و بیمه کردن همه ایرانیان با بیمه شدن 10 میلیون شهروند فاقد بیمه درمانی از جمله این خدمات بوده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از هیات دولت عملکرد دولت یازدهم را تشریح کرد و یادآورد شد: در حوزه اقتصادی دیگر شاهد نوسانات گذشته در خصوص سکه، ارز و تورم نیستیم و تورم از 40 به کمتر از 14 درصد کاهش یافت.

دکتر هاشمی موفقیت در مذاکرات طولانی مدت هسته ای را حاصل تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش های رییس جمهور و تیم مذاکره کننده دانست و گفت: یکی از ظلم های مضاعف و نیز اشتباهات تاریخی علیه ملت ایران در حال برطرف شدن است و دولت یازدهم از اواسط پرونده هسته ای در حل و فصل آن حضور یافت و با حساسیت نسبت به خط قرمزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: استمرار پیشرفت های علمی در حوزه بهداشت و درمان

وزیر بهداشت: استمرار پیشرفت های علمی در حوزه بهداشت و درمان