مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 16:002015-08-28بين الملل

یک عضو دیگر مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خود را از موافقتنامه ایران اعلام کرد/تکمیلی


اد پرلموتر Ed Perlmutter عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از برنامه جامع اقدام مشترک بین ایران و شش قدرت جهان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا ، پرلموتر در بیانیه خود اعلام کرد من از موافقتنامه ای که از طریق مذاکرات بین آمریکا ، آلمان ، چین ، انگلیس ، فرانسه ، روسیه ، اتحادیه اروپا و ایران به دست آمد حمایت می کنم.

آمریکا و شرکای بین المللی واشنگتن متعهد به راه حلی دیپلماتیک متعهد شده اند که من معتقدم توانایی ایران را در زمینه توسعه یا ساخت تسلیحات هسته ای کاهش می دهد و محدود می سازد و کاملا به سود آمریکاست.

وی افزود این موافقتنامه همچنین می تواند تنش های هسته ای در خاورمیانه را کاهش دهد ، باعث امنیت بیشتر دوست و متحد ما یعنی اسراییل شود و مناقشه هسته ای با ایران را نیز کاهش خواهد داد.

من پس از مطالعه و بررسی جدی موافقتنامه هسته ای ایران و ضمائم آن و همچنین بررسی مقالات فراوان مخالفان و موافقان این موافقتنامه و همچنین حضور در جلسات محرمانه و غیر محرمانه ، گفتگو با مخالفان و حامیان این موافقتنامه و گوش کردن به حرف های کارشناسان نظامی و دیپلماتیک و دوستان به این نتیجه رسیدم که باید از موافقتنامه به دست آمده با ایران حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عضو دیگر مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خود را از موافقتنامه ایران اعلام کرد/تکمیلی

یک عضو دیگر مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خود را از موافقتنامه ایران اعلام کرد/تکمیلی