مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 15:562015-08-28سياسي

گردهمایی سالانه مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی خراسان رضوی برگزار شد


مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی گفت: گردهمایی سالانه مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قاسم حوائجی ظهر امروز در گردهمایی سالانه مسئولان انجمن های اسلامی دانش آموزی خراسان رضوی در سینما آفریقای مشهد اظهار داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تشکلی انقلابی است که از سال 1358زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری در سطح مدارس کشور مشغول به انجام مأموریت فرهنگی و انقلابی خود است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 400 نفر از مسئولان و فعالان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی سراسر استان در این گردهمایی حاضر هستند.

حوائجی بیان کرد: محوری ترین برنامه از قبل پیش بینی شده این است که مراسم تحلیف و سوگند برای مسئولان برگزار شود و سپس این افراد مسئولیت انجمن های اسلامی مدرسه را در سال تحصیلی جدید بر عهده گیرند.

وی با اشاره به فعالیت انجمن اسلامی دانش آموزان در استان گفت: این انجمن ها در تمامی مدارس متوسطه استان فعال هستند و از میان دانش آموزان هر مدرسه یک نفر به عنوان نماینده و مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی فعال است.

حوائجی عنوان کرد: در سطح مشهد حدود 100 انجمن پسرانه و 120 انجمن دخترانه فعال و در سطح استان نیز حدود 500 دفتر انجمن اسلامی در مدارس داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی سالانه مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

گردهمایی سالانه مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی خراسان رضوی برگزار شد