مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 15:512015-08-28سياسي

انجمن های اسلامی فرصت کار تشکیلاتی را در اختیار دانش آموزان قرار داد


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انجمن های اسلامی فرصت کار تشکیلاتی را در اختیار دانش آموزان قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید عباس صالحی ظهر امروز در گردهمایی سالانه مسئولان انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی در سینما آفریقای مشهد با اشاره به سوابق فعالیت انجمن های اسلامی دانش آموزی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انجمن های اسلامی در دهه اول انقلاب محل مناسبی بود تا سیاستمداران و سیاست ورزان را تربیت کند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: بسیاری از دانش آموزان از طریق حضور و فعالیت در انجمن های اسلامی دانش آموزی فرصت مناسبی برای دین فهمی پیدا می کردند و دین و دانش خود را مکمل یکدیگر می ساختند.

صالحی افزود: یکی از مهمترین توفیقات انقلاب اسلامی ایران، نهادینه کردن و راه اندازی نهادهایی بود که منشا برکات زیادی بودند و قطعا انجمن های اسلامی دانش آموزی یکی از این نهادها است.

وی گفت: علاوه بر این از دیگر برکات این انجمن ها این بود که فرصت کار تشکیلاتی و سازمان یافته را برای گروهی از دانش آموزان کشور فراهم کرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت نسل اول انجمن های اسلامی دانش آموزان در دهه اول انقلاب کم نظیر بود خاطرنشان کرد: معرفت افزایی دینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های اسلامی فرصت کار تشکیلاتی را در اختیار دانش آموزان قرار داد

انجمن های اسلامی فرصت کار تشکیلاتی را در اختیار دانش آموزان قرار داد