مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 12:212015-08-28سياسي

فرماندار کوهبنان: مسئولان شهدای دولت را الگوی کاری خویش قرار دهند


مسئولان اجرایی کشور باید شهیدان دولت را به عنوان الگوی کاری خویش قرار دهند در تکریم ارباب رجوع و حل و فصل مشکلات مردم با جان و دل کار کنند و همانند شهید رجایی به اقامه نماز اول وقت در ادارت مبادرت ورزند.

- " از کوهبنان، محمدرضا مهدلو ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت یادبود شهادت دو شخصیت برجسته ای است که در مدت کوتاه دولت خویش کارهای بزرگ و ماندگاری را انجام دادند و هنوز هم شاهد آثار این خدمات هستیم.

وی توکل به خدا، ولایتمداری، اعتماد به مردم، صداقت، کارآمدی و .

را از ویژگی های مهم شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: شهدای دولت کسانی بودند که تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات مردم به ویژه مناطق روستایی و کم توسعه یافته به کار گرفتند و در تاریخ کشور عزیز ایران اسلامی جاودانه شدند.

فرماندار کوهبنان  ادامه داد: آنان خدمت بی منت به مردم که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) ولی نعمت و صاحب اصلی انقلاب بودند را در پیش گرفتند آن هم در شرایطی که کشور در جنگ بود و هنوز از نظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی چندان ثباتی وجود نداشت.

وی تصریح کرد: مسئولان اجرایی کشور باید شهیدان دولت را به عنوان الگوی کاری خویش قرار دهند در تکریم ارباب رجوع و حل و فصل مشکلات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کوهبنان: مسئولان شهدای دولت را الگوی کاری خویش قرار دهند

فرماندار کوهبنان: مسئولان شهدای دولت را الگوی کاری خویش قرار دهند