مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 10:212015-08-28ورزشي

لیگ فوتسال باشگاه های کشور آرش قم به دنبال دومین 3 امتیاز


تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان قم امروز در تلاش برای کسب دومین سه امتیاز متوالی از بازی های مرحله نهایی لیگ فوتسال باشگاه های کشور به میدان می رود.

- " از قم، بازی های مرحله نهایی از فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانی فوتسال باشگاه های کشور بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از امروز وارد هفته دوم دور رفت خود می شود و طی آن آرش نوین ایرانیان قم نخستین میهمانی خود را برگزار می کند.

فوتسالیست های آرش نوین ایرانیان قم که از مرحله مقدماتی با خوش شانسی جواز حضور در مرحله حذفی رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور را به دست آورده اند، آرام آرام با دست یافتن به هماهنگی و آمادگی بیشتر یکی از مدعیان قهرمانی شده اند.

نماینده شایسته فوتسال استان قم در مرحله مقدماتی با تیم های هیئت روستایی و عشایری کاشان‏، آتلیه طهران قم، سهند مرکزی، سن ایچ ساوه، پاسارگاد شهرکرد و پدافند هوایی اصفهان همگروه بود و توانست به همراه تیم آتلیه طهران قم به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی برسد.

فوتسالیست های تیم آرش نوین ایرانیان قم در حالی اکنون یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نهایی بازی های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور هستند که در هفته پایانی مرحله گروهی در خانه خود به تیم انتهای جدولی هیئت روستایی و عشایری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتسال باشگاه های کشور آرش قم به دنبال دومین 3 امتیاز

لیگ فوتسال باشگاه های کشور آرش قم به دنبال دومین 3 امتیاز