مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 08:262015-08-28سياسي

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت افتتاح تعدادی از طرح های عمرانی شهرداری بندر بوشهر


در آیینی با حضور شهردار و شماری از مسئولان شهری و اعضای شورای شهر بوشهر، تعدادی از طرح های عمرانی شهرداری بندر بوشهر افتتاح شد.

- " از بوشهر، شهردار بوشهر صبح امروز در این آیین ها اظهار داشت: همان طور که در مراسم معارفه به شهروندان بوشهری قول دادم، قرار است تغییرات لحظه ای در شهر بوشهر شاهد باشیم.

غلامعلی میگلی نژاد بیان کرد: در راستای این تغییرات لحظه ای طرح های مختلفی را نیز اجرا کردیم و هرچند وقت یک بار نیز عملیات اجرایی طرح های جدیدی نیز آغاز می شود.

شهردار بوشهر گفت: یکی از طرح های مهمی که عملیات اجرایی آن آغازشده، پروژه خیابان لیان شهر بوشهر است که یکی از پر رفت و آمدترین نقاط مرکز شهر و بازار محسوب می شود و نظارت بر این پروژه نیز با جدیت دنبال می شود.

 آغاز عملیات اجرایی پارک محله ای خیابان شهید باهنر بوشهر در ادامه آغاز عملیات اجرایی طرح های مختلف در شهر بوشهر، عملیات اجرایی پارک محله ای خیابان شهید باهنر بوشهر آغاز شد.

  این پارک محله ای به متراژ 9 هزار و 750مترمربع است که توسط دفتر فنی معاونت عمرانی شهرداری بوشهر طراحی و  نظارت می شود.

بر اساس این گزارش این پارک دارای 5 هزار و 670 مترمربع فضای سبز، 3 هزار و 300 مترمربع موزاییک فرش، دو چشمه سرویس بهداشتی و 20 عدد نیمکت بلوکی باروکش سنگ است که از محل اعتبارات داخلی شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت افتتاح تعدادی از طرح های عمرانی شهرداری بندر بوشهر

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت افتتاح تعدادی از طرح های عمرانی شهرداری بندر بوشهر